How to

Evenementen succes

Promoot als een Pro: tips voor evenementen succes en persrelaties

Inleiding Al meer dan vijf jaar zijn wij met trots mediapartner van diverse bedrijfs- en sportevenementen, en in die tijd hebben we de cruciale rol van effectieve communicatie en sterke persrelaties keer op keer bevestigd zien worden.  Met de ervaringen en inzichten die we hebben opgedaan, willen we bedrijven en organisatoren een leidraad bieden in …

Promoot als een Pro: tips voor evenementen succes en persrelaties Lees meer »

Zoekwoorden onderzoek concurrentie

Zoekwoorden onderzoek bij de concurrenten helpt je SEO strategie te verbeteren

Een zoekwoorden onderzoek bij de concurrenten is een sluwe en effectieve manier om je organische zoekmachine optimalisatie of kortweg SEO te verbeteren. Als je de zoekwoorden van je concurrent kunt achterhalen, kan je deze informatie gebruiken om je eigen SEO-marketingstrategie bij te sturen om een voorsprong te krijgen in de zoekresultaten. In dit bericht leren …

Zoekwoorden onderzoek bij de concurrenten helpt je SEO strategie te verbeteren Lees meer »

Google Analytics 4 opleiding

Google Analytics 4 opleiding: een introductie voor beginners door Google

Google heeft zojuist een nieuwe en gratis online cursus gelanceerd die speciaal gericht is op beginners: de Google Analytics 4 opleiding. Als je nieuwsgierig bent naar hoe Google Analytics 4 (GA4) kan bijdragen aan het optimaliseren van je zakelijke prestaties, dan is deze cursus zeker iets voor jou! Waarom is deze Google Analytics 4 opleiding …

Google Analytics 4 opleiding: een introductie voor beginners door Google Lees meer »

b2b seo

B2B SEO: zo zet je websitebezoek om in warme leads

Samenvatting:Na het lezen van dit artikel weet je hoe je met B2B SEO en leadgeneratie software websitebezoek kan omzetten in warme leads. “Google Analytics geeft een goed overzicht van je websiteverkeer. Bijna iedereen gebruikt Google Analytics om erachter te komen hoeveel bezoekers op hun website zijn geweest via de verschillende marketingkanalen. Probleem: je weet niet …

B2B SEO: zo zet je websitebezoek om in warme leads Lees meer »

wat is online reputatie management

Wat is online reputatiemanagement en hoe pak je het aan?

Online Reputatiemanagement is het gat dichten tussen identiteit en imago. Een reputatie begint bij de identiteit van de organisatie en zijn vertegenwoordigers. Het is een combinatie van normen en waarden, drijfveren, opvattingen, ideologieën en karaktertrekken. ‘Wie zijn wij als organisatie?’ Is de eerste vraag die gesteld moet worden bij het uitbouwen en managen van een …

Wat is online reputatiemanagement en hoe pak je het aan? Lees meer »

meta description

Hoe schrijf je de beste meta descriptions die je CTR en omzet boosten

Een goede meta description schrijven is noodzakelijk wanneer je meer bezoekers vanuit Google wil aantrekken naar je webshop. Een geoptimaliseerde meta description overtuigt mogelijke klanten om op jouw product of categorie verwijzing te klikken in de zoekresultaten.  Een goede product meta description moet een Google gebruiker voldoende kunnen triggeren om naar jouw product- of categoriepagina …

Hoe schrijf je de beste meta descriptions die je CTR en omzet boosten Lees meer »